Koszty i rodzaj dostawy
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wszystkich Naszych klientów rozpoczęliśmy współpracę z kilkoma firmami kurierskim, między innymi:
- ROHLIS SUUS
- DPD
- UPS
- DHL
- K-EX
- PEKAES
Dzięki temu jesteśmy w stanie jak najszybciej zrealizować zamówienie przy najniższej cenie.
Wysyłki drobnicowe na ćwierćpaletach realizujemy od 90 zł/netto
Wysyłki paletowe od 205 zł/netto
Przy większości zamówień optymalizujemy transport tak aby te koszty były jak najniższe.
Przy dużych zamówieniach koszt transportu jest wyceniany indywidualnie.
* Na terenie Warszawy i okolic świadczymy własny transport – wyceniany indywidualnie.
*podane ceny w zł/netto
Czas Dostawy
Czas dostawy wynosi zazwyczaj od 24 do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia ( na towar dostępny od ręki), jednakże czujemy się zobowiązani, aby dołożyć wszelkich starań, by wszystkie wysyłki dostarczyć w najszybszym możliwym terminie. Większość towarów na zamówienie jesteśmy w stanie dostarczyć w terminie do 14 dni roboczych. Zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem tylko sprawdzonych firm kurierskich lub transportem własnym. Posiadając Państwa adres e-mailowy, wyślemy Państwu potwierdzenie zamówienia, w którym podamy termin dostawy. Na podany adres e-mailowy możemy dodatkowo wysłać Państwu inne przydatne informacje związane z Państwa zamówieniem w sklepie internetowym np. potwierdzenie nadania przesyłki lub otrzymania zwrotu.
* Zastrzeżenie: dostawy realizowane są tylko na terytorium Polski.
Dokumenty
Osoba dostarczająca towar dostarcza klientowi tylko i wyłącznie dokument wydania magazynowe. Dokument sprzedaży zostaje wysłany drogą elektroniczną lub na życzenie klienta pocztą.
Odbiór Osobisty
Możliwy jest odbiór osobisty w magazynie firmy Klinkier-Bud:
Warszawska 87, 05-520 Konstancin-Jeziorna
Odbiór dostawy
Po wydaniu Przesyłki przez kuriera Klient powinien sprawdzić, czy Produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie .
W przypadku braku uszkodzeń lub innych zastrzeżeń osoba upoważniona potwierdza własnoręcznym podpisem wydanie Produktu.
W przypadku stwierdzenia mechanicznego uszkodzenia, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji wg. protokołu kuriera.
Opóźnienia
W przypadku wystąpienia przejściowych problemów z dostępnością niektórych artykułów bądź opóźnień w dostawie w stosunku do wyznaczonego terminu, zostaną Państwo o tym poinformowani za pośrednictwem wiadomości e-mail. Ponadto mogą Państwo w dowolnym momencie dowiedzieć się telefonicznie lub mailowo o statusie wysyłki.
Nieobecność osoby uprawnionej do odbioru dostawy lub inne przyczyny niedostarczenia Produktów
W przypadku nieobecności osoby uprawnionej do odbioru Zamówienia, we wskazanym przedziale godzinowym, kurier podejmie ponowną próbę dostawy zgodnie z zasadami obowiązującymi dla tego kuriera.
Jeżeli, mimo podjęcia próby ponownego dostarczenia Produktu, dostawa Zamówienia okaże się niemożliwa, Zamówienie nie zostanie dostarczone, a Klient zobowiązany jest do zapłaty na rzecz firmy Klinkier-Bud Kosztów Dostawy.
Jeżeli, mimo obecności osoby uprawnionej, niezasadnie odmawia ona przyjęcia towaru to Klient zobowiązany jest do zapłaty na rzecz firmy Klinkier-Bud Kosztów Dostawy.
W przypadkach opisanych w niniejszym punkcie firma Klinkier-Bud ma prawo zablokowania Konta/Kont Klienta lub rozwiązania umowy z Klientem.
Data aktualizacji: 2022-08-08 20:30:00