Skontaktuj się z nami:

667 180 180 sklep@klinkierbud.pl

Dla klientów biznesowych:

Zamówienia hurtowe

0

Zawartość koszyka:

Razem: 0 PLN

Dostawa

Koszty i rodzaj dostawy

Wychodząc  naprzeciw oczekiwaniom wszystkich Naszych klientów  rozpoczęliśmy współpracę z kilkoma firmami kurierskim, między innymi:

  • ROHLIS SUUS
  • DPD
  • UPS
  • DHL
  • K-EX
  • PEKAES

Dzięki temu jesteśmy w stanie jak najszybciej zrealizować zamówienie przy najniższej cenie.
Wysyłki drobnicowe na ćwierćpaletach  realizujemy od 40 zł/netto
Wysyłki paletowe od 100 zł/netto
Przy większości zamówień optymalizujemy transport tak aby te koszty były jak najniższe.
Przy dużych zamówieniach koszt transportu jest wyceniany indywidualnie.
* Na terenie Warszawy i okolic świadczymy własny transport – wyceniany indywidualnie.
a
*podane ceny w zł/netto

Czas Dostawy

Czas dostawy wynosi zazwyczaj od 24 do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia ( na towar dostępny od ręki), jednakże czujemy się zobowiązani, aby dołożyć wszelkich starań, by wszystkie wysyłki dostarczyć w najszybszym możliwym terminie. Większość towarów na zamówienie jesteśmy w stanie dostarczyć w terminie do 14 dni roboczych. Zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem tylko sprawdzonych firm kurierskich lub transportem własnym. Posiadając Państwa adres e-mailowy, wyślemy Państwu potwierdzenie zamówienia, w którym podamy termin dostawy. Na podany adres e-mailowy możemy dodatkowo wysłać Państwu inne przydatne informacje związane z Państwa zamówieniem w sklepie internetowym np. potwierdzenie nadania przesyłki lub otrzymania zwrotu. 

* Zastrzeżenie: dostawy realizowane są tylko na terytorium Polski. 

Dokumenty

Osoba dostarczająca towar dostarcza klientowi tylko i wyłącznie dokument wydania magazynowe. Dokument sprzedaży zostaje wysłany drogą elektroniczną lub na  życzenie klienta pocztą.

Odbiór Osobisty

Możliwy jest odbiór osobisty w magazynie firmy Klinkier-Bud:
 Warszawska 87, 05-520 Konstancin-Jeziorna

Odbiór dostawy

Po wydaniu Przesyłki przez kuriera Klient powinien sprawdzić, czy Produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie .
W przypadku braku uszkodzeń lub innych zastrzeżeń osoba upoważniona potwierdza własnoręcznym podpisem wydanie Produktu.
  W przypadku stwierdzenia mechanicznego uszkodzenia, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji wg. protokołu kuriera.

Opóźnienia

W przypadku wystąpienia przejściowych problemów z dostępnością niektórych artykułów bądź opóźnień w dostawie w stosunku do wyznaczonego terminu, zostaną Państwo o tym poinformowani za pośrednictwem wiadomości e-mail. Ponadto mogą Państwo w dowolnym momencie dowiedzieć się telefonicznie lub mailowo o statusie wysyłki.

Nieobecność osoby uprawnionej do odbioru dostawy lub inne przyczyny niedostarczenia Produktów

W przypadku nieobecności osoby uprawnionej do odbioru Zamówienia, we wskazanym przedziale godzinowym, kurier podejmie ponowną próbę dostawy zgodnie z zasadami obowiązującymi dla tego kuriera.
  Jeżeli, mimo podjęcia próby ponownego dostarczenia Produktu, dostawa Zamówienia okaże się niemożliwa, Zamówienie nie zostanie dostarczone, a Klient zobowiązany jest do zapłaty na rzecz firmy Klinkier-Bud Kosztów Dostawy.
  Jeżeli, mimo obecności osoby uprawnionej, niezasadnie odmawia ona przyjęcia towaru to Klient zobowiązany jest do zapłaty na rzecz firmy Klinkier-Bud Kosztów Dostawy.
W przypadkach opisanych w niniejszym punkcie firma Klinkier-Bud ma prawo zablokowania Konta/Kont Klienta lub rozwiązania umowy z Klientem.

Data aktualizacji: 2017-01-04 15:08:00

© Comarch SA 2015. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®